Інклюзія в Баланівці - крок наступний
На сучасному етапі поступу освіти розвивається процес включення осіб із вадами розвитку в загальноосвітній простір. Конвенція про права дитини та Декларація про права інвалідів, ухвалені Генеральною асамблеєю ООН, серед пріоритетів визначають право дитини з особливими освітніми потребами на навчання, медичне обслуговування, професійну підготовку та трудову діяльність.
Водночас виникла потреба у виробленні нових підходів до освіти дітей цієї категорії, що більшою мірою задовольняли б потреби їхнього розвитку, покращували їх соціальну реабілітацію, формували адаптовану особистість, сприяли інтеграції їх у суспільство. Саме цим вимогам відповідає інклюзивне навчання, тобто право здобувати освіту в умовах загальноосвітнього навчального закладу, що передбачає спільне перебування дітей із різними порушеннями розвитку з їхніми здоровими однолітками. Увага сучасного суспільства до дітей з особливими потребами поставила на порядок денний їх залучення у простір загальноосвітнього навчального закладу. За ініціативи дирекції школи цьогоріч на базі Баланівської ЗОШ І-ІІІ ст.. були не лише відкриті класи для двох першокласників зі синдромом Дауна, але і, спільними зусиллями педагогічного колективу та небайдужих людей, облаштовано корекційно-розвивальну кімнату для діток,що потребують особливого підходу до навчання та виховання .
14 грудня відбулося відкриття корекційно-розвиткової кімнати в рамках інклюзивної освіти в Баланівській ЗОШ І-ІІІ ст. Учні школи щиро вітали гостей серед яких були народний депутат Микола Кучер, голова Бершадської райдержадміністрації Іван Стефанцов та голова районної ради Михайло Бурлака.
Інклюзія – це не лише вимога часу, це – норма цивілізованого життя. Сподіваємося, що створення в загальноосвітніх закладах таких спеціалізованих зон стане початком адаптації особливих дітей до сучасного світу, відкриватиме для них загальний життєвий простір. І хоч ми різні – ми рівні і живемо на спільній планеті, сповненій розуміння та любові.
Продовження тексту новини
14.12.2016 | Aдмін