Школа молодого бібліотекаря

Нещодавно на базі Бершадської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 відбулося засідання Школи молодого бібліотекаря. В засіданні взяли участь бібліотекарі з 12 шкіл району.  Чергове заняття у школі молодого бібліотекаря присвячене діловій документації шкільного бібліотекаря, важливість такої форми роботи для молодих бібліотекарів, розуміння специфіки роботи. Адже переважна більшість шкільних бібліотекарів не мають спеціальної освіти, й тому передача досвіду старших колег на таких заняттях неабияк сприяє набуттю суто професійних знань.

Рибак Н. В., бібліотекар Бершадської ЗОШ І-ІІІ ступ. №1, більш детально зупинилася на кожному з документів, розповівши про основні правила ведення облікової документації, а також розглянула механізм руху бібліотечних фондів та перелічила документи, що регламентують діяльність шкільної бібліотеки. Бібліотекар повідомила, що формою первинної документації з обліку обслуговування користувачів є «Щоденник роботи шкільної бібліотеки», який складається з 4-х частин:

-        облік складу користувачів і відвідувань;

-        облік видачі літератури;

-        облік масової роботи;

-        статистичний облік інформаційної та довідково-бібліографічної роботи.

Учасники засідання розглянули питання ведення  «Книги сумарного обліку бібліотечного фонду», інвентарну книгу, «Зошита обліку  документів, прийнятих від користувачів замість загублених», «Зошита обліку подарованих видань».

На завершення свого виступу Рибак Н. В. запропонувала молодим колегам анкету «Якою має бути сучасна бібліотека навчального закладу?».

Така форма роботи, як  засідання «Школи  молодого бібліотекаря», безперечно, відіграє важливу роль на шляху до набуття досвіду молодими бібліотекарями, розуміння специфіки роботи, дає  можливість оволодіти знаннями з основ бібліотечної роботи: планування роботи, формування та організації фонду. 

Валентина Куцак, методист РМК



Продовження тексту новини



19.12.2016 | Aдмін

Вернутись назад