Міжнародний учнівський конкурс юних істориків «ЛЕЛЕКА»

проводиться на виконання наказів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 02.02.2012 р. № 98 «Про затвердження Правил проведення Міжнародного учнівського конкурсу юних істориків «ЛЕЛЕКА», зареєстрованого в Міністерстві юстиції 20.02.2012 р.  за   № 257/20570, та від  07.03.2012 р. № 269 «Про проведення Міжнародного учнівського конкурсу юних істориків «ЛЕЛЕКА» на базі ініціатора цих змагань –Всеукраїнської громадської організації «Освітній простір».

 У Міжнародному учнівському конкурсі юних істориків «ЛЕЛЕКА» крім учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів та учнів професійно-технічних навчальних закладів України може за власним бажанням брати участь учнівська молодь інших держав. У 2015/2016 навчальному році конкурс «ЛЕЛЕКА – 2016» відбудеться 16 березня 2016 року. 

Районний координатор - Оксана Когут.

Шановні учителі української мови та літератури!  Шанувальники солов'їної, милозвучної, рідної!

Звертаємо Вашу увагу на те, що VІI Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник» - 2016 проводиться відповідно до:

  • - наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 12.10.2012 року № 1101 «Про затвердження положень про Всеукраїнську українознавчу гру «Соняшник», Всеукраїнський конкурс фахової майстерності для вчителів – україністів «Соняшник – учитель» та Міжнародну природознавчу гру «Геліантус», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.10.2012 року за № 1811/22123 (з текстом наказу можна ознайомитися на сайті Верховної Ради України http://www.rada.gov.ua/ у розділі "Законодавство", Міністерства освіти і науки Україниhttp://www.mon.gov.ua/ у розділі «Нормативно-правова база», на сайті гри «Соняшник» у розділі «Правила та документи»);

  •  

  • - наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 14.11.2012 року № 1272 «Про проведення Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник», Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності для вчителів – україністів «Соняшник-учитель» та Міжнародної природознавчої гри «Геліантус» (з текстом наказу можна ознайомитися на сайті Міністерства освіти і науки України http://www.mon.gov.ua/ у розділі «Нормативно-правова база», на сайті гри «Соняшник» у розділі «Правила та документи»);

  •  

  • - листа Міністерства освіти і науки України від 08.04.2013 року № 1/9-262 «Про перелік творчих конкурсів та інтелектуальних змагань» (з текстом листа можна ознайомитися на сайті Міністерства освіти і науки України http://www.mon.gov.ua/ у розділі «Нормативно-правова база», на сайті гри «Соняшник» у розділі «Правила та документи»);

  •  

  • - листа Міністерства освіти і науки України від 13.05.2015 року №2/2-14-927-15 «Про проведення VI Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник», Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності для вчителів «Геліантус-учитель» та Всеукраїнського конкурсу фотографій «Моя Україна». З текстом листа можна ознайомитися у розділі "Правила та документи" 

  • Районний координатор гри, Оксана Когут.

 

 

 

Про затребувані навички – аналітичне мислення, уміння працювати в команді, комп’ютерну грамотність, творчий підхід, навички поведінки в сучасному цифровому середовищі – зовсім нещодавно почали говорити серйозно.

Саме цього вимагає система освіти в Сінгапурі, схожий підхід у Європі, Австралії, країнах Латинської Америки.

Можна простежити, як змінювалося робоче місце людини: спочатку це була ферма, потім фабрика, потім офіс – і ось, нарешті, віртуальне робоче місце. Освітня система повинна мінятися разом з цим. Якщо вона так і залишиться на рівні заучування фактів, то ніколи не зможе підготувати людей до життя.

Патрік Гріффін, засновник дослідницького проекту ATС21S і директор Центру дослідження оцінки в Університеті Мельбурна описав навички аналітичного мислення з огляду на те, що буде потрібно учням у майбутній роботі: уміння працювати в командізнатися на технологіях,конструктивно співпрацювати з колегами. Ішлося про вміння жити в соціумі, пронизаному цифровими технологіями, про повагу до інших культур, оскільки в цифрову епоху кордони зникають. Через шість років Світовий форум освіти дійшов приблизно таких самих висновків, виокремивши три групи необхідних знань: грамотність ‒ базові знання мов, лічби, фінансів, наук, культур; компетенції ‒ аналітичне мислення, розв’язання проблем, творче мислення, співпраця; особисті якості ‒ цікавість, ініціативність, завзятість, лідерство.

Про це йшлося також у дослідженні журналу «Economist»: державні системи освіти не дають учням необхідних навичок, і їм доводиться вчитися самим. Діти, які йдуть до шкіл зараз, закінчать їх через 10 - 12 років.

Професії нестримно змінюються, і сьогоднішні професіонали щораз рідше виступають у ролі носіїв інформації, щораз частіше ‒ у ролі консультантів.

Погляньмо на країни, де дітей мучать зубрінням, і на те, як мало там реєструється патентів. Ці люди майже нічого не винаходять, бо в них відбили цікавість, бажання вчитися. Ще одна проблема – неспроможність виконувати завдання в колективі.

Творче об`єднання «Соняшник» пропонує оволодіти новими навичками вже сьогодні у своїх проектах – Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник» та Міжнародна природознавча гра «Геліантус».

Ніякої репродукції! Когнітивно складними завданнями ми намагаємося трансформувати майбутнє суспільство через сучасного учня.

VI МІЖНАРОДНА ПРИРОДОЗНАВЧА ГРА “ГЕЛІАНТУС” відбудеться 10 грудня 2015 року. Реєстрація учасників триває з 01 вересня до 15 листопада 2014 року.

Координатор гри в Бершадському районі - Когут Оксана Миколаївна,                                                                                                                 тел. (097) 47-33-552