2016- рік англійської мови в Україні
Президент України Петро Порошенко оголосив 2016 рік Роком англійської мови.
Вінниччина увійшла до семи пілотних областей України, які беруть участь у Програмі «Вчителі англійсько їмови – агенти змін».
Проект – результат спільних зусиль Британської Ради та громадської ініціативи GoGloba lобговорювали 9 грудня на прес-конференції у Департаменті інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю.
Програму представляли проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародного співробітництва Вінницької академії неперервної освіти ОленаГерасімова та тренери Британської Ради в Україні Оксана Рубанова і Тетяна Декшна.
Перший етап проекту реалізується в обласних центрах Вінницької,Львівської, Волинської, Чернівецької, Черкаської, Дніпропетровської, Херсонської областей та м.Києві.
Тренери Британської Ради в Україні Оксана Рубанова і Тетяна Декшна наддали роз’яснення щодо вимог Британської Ради до кандидатів:
- педагогічний стаж не менше 5 років у середнійшколі;
- підтвердження професійного розвитку за останні 2 роки (участь у конференціях, круглих столах, онлайн курсах, зимових школах, творчих майстернях і т.н.;
- бажання та вмінняпроводити семінари, спостерігати за уроками з метою надання методичної допомоги вчителям англійської мови в районних центрах області.
Працює колегія відділу освіти
Нещодавно відбулось чергове засідання колегії відділу освіти
Історія - жива наука
Творчість людини — це діяльність, спрямована на створення нового продукту, тобто нового матеріального об´єкта, нового знання, нової технології. Творчість учителя – складна і клопітка справа, покликана на створення нових форм взаємодії між педагогом та учнями.
Але, здавалося б, що нового можна спробувати у викладанні історії – науки древньої, як сам Час? Та ще й у куцих межах навчальних програм… Циклічність історії помітили давно, уже не одне століття історики вибудовують причинно-наслідкові зв’язки між історичними подіями. То ж як виробляти у дітей навчальні та життєві компетенції засобами історичної науки? Саме на вирішення такої проблеми була спрямована робота районного практичного семінару учителів історії та правознавства на базі Шляхівської ЗОШ І-ІІІ ст.
Національно-патріотичне виховання - пріоритетний напрям виховання в умовах сьогодення
Становлення української державності, побудова громадянського суспільства, інтеграція України у світове та європейське співтовариство передбачають орієнтацію на Людину, її духовну культуру й визначають основні напрями виховної роботи з молоддю, та модернізації навчально-виховного процесу. Не дивно, що в цей буремний і непростий час національно-патріотичне виховання є стрижнем виховної роботи вцілому.
В основу національної системи патріотичного виховання покладено національну ідею, як консолідуючий чинник розвитку суспільства й нації в цілому. Форми й методи виховання було розглянуто на нараді заступників з виховної роботи, що відбулась нещодавно на базі районного методичного кабінету. Урочистості зібранню додав літературний пролог «Обіймаю серцем Україну» у виконанні учнів Бершадської ЗОШ І-ІІІ ст. №1.
Усна історія як метод і джерело
23 лютого 2016 р. у КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» було проведено українсько-чеський семінар «Усна історія як метод і джерело»присвячений теорії, методиці та практиці проведення усно-історичних досліджень. На семінарі був присутній учитель історії та правознавства Бирлівської ЗОШ І-ІІІ ст. Кобзін Анатолій Сергійович.
Освітянам Вінниччини було презентовано цикл лекцій з історії зародження й розвитку «oral history» у світовій та вітчизняній історичній науці й теорії дослідження.
У ході навчання учасників семінару ознайомили з організацією та методиками проведення усно-історичних інтерв’ю та приділили увагу удосконаленню практичних навичок роботи з цими методиками.
Юний дослідник - Валерія Шенкарьова!
10 березня 2016 року на базі Вінницької обласної станції юних натуралістів відбувся обласний етап Всеукраїнського конкурсу експериментально-дослідницьких робіт з природознавства та біології «Юний дослідник». Бершадський район представляла учениця 5 класу Маньківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Шенкарьова Валерія з роботою «Дослідження води як середовища життя організмів».
Учениця, маючи грунтовні теоретичні знання, вдало оперуючи науковими фактами, результатами власних досліджень, впевнено зайняла І місце. Це важливе особисте досягнення дитини, що переселилась на Поділля з м.Донецьк та небайдужа до проблем збереження водних ресурсів рідного краю.
Вітаємо Шенкарьову Валерію та її керівника – учителя біології Волощук Вікторію Леонідівну з перемогою, та бажаємо достойно представити Вінницьку область на заключному етапі конкурсу «Юний дослідник» у м.Києві.
Ірина Романчук, методист РМК