Вітаємо переможця півфіналу ХХХІV Міжнародного чемпіонату з розв’язування логічних математичних задач
ХХ Всеукраїнський конкурс учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої!»
Наприкінці листопада 2020 року стартував ХХ Всеукраїнський конкурс учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої!» у номінаціях «Література» та «Історія України і державотворення» на тему: «Торуй свій шлях – той, що твоїм назвався, той, що обрав тебе навіки вік» (В. Стус).
Мета Конкурсу: активізація виховної та патріотичної роботи серед учнівської молоді, виявлення здібностей та обдарувань.
Захід проводиться у чотири етапи:
УВАГА! ВСЕУКРАЇНСЬКІ УЧНІВСЬКІ ОЛІМПІАДИ НЕ ПРОВОДИТИМУТЬСЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
Міністерство освіти і науки України повідомляє про те, що через загострення епідеміологічної ситуації в країні та ріст показників захворюваності на коронавірус COVID-19, ухвалено рішення не проводити Всеукраїнські учнівські олімпіади з навчальних предметів, турніри, олімпіади з навчальних дисциплін та конкурси фахової майстерності під час надзвичайних обставин. Винятково в заочній формі (дистанційно) можуть проводитися Всеукраїнські учнівські конкурси з навчальних дисциплін та конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт.
ЗНО-2021: реалії і сьогодення
Зовнішнє незалежне оцінювання – це той стартовий майданчик, з якого дитина вирушає у світ дорослого життя. Це пріоритет і вимога сьогодення. В умовах сучасної освіти ЗНО набирає обертів: від знань до розвитку мислення, адаптації учня до нових реалій сьогочасу.
ЗНО-2021 має свої перспективи, вимоги і сучасні стандарти. Сьогодні внесено зміни до сертифікаційних робіт з української мови та літератури і математики. А це вимагає від учителя та учня нового підходу до здобуття знань, підготовки та якісного опрацювання теорії й опанування практичних навичок. Адже ЗНО – це результат співпраці «вчитель - учень». Час диктує своє: необхідно піднімати планку, постійно працювати над підвищенням вчительської майстерності, жити під рубрикою «вчуся я, вчу учня», і тільки тоді буде певний результат. Тому підготувати одинадцятикласників до успішного складання зовнішнього незалежного оцінювання та державної підсумкової атестації – це пошук нових освітніх технологій в умовах дистанційного навчання, бо прогрес диктує свої умови: результативності, умілого підходу до розв’язання проблем сьогодення.
І це, насамперед, потрібно завжди йти в ногу з сучасністю, бути обізнаними з новітніми ідеями в освіті, прагнути до самовдосконалення, самоосвіти, пошуку, прогресивності мислення та втілення передових технологій у практику роботи.
Дистанційна освіта: умови, перспективи, стандарти
Сьогочас в умовах пандемії COVID-19 необхідними стали нові підходи до навчання. Одним із них є дистанційна освіта.
У вересні 2020 року набуло чинності Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 08 вересня 2020 року № 1115, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 28 вересня 2020 р. за № 941/35224.
Дистанційне навчання, в умовах сьогодення, – це необхідність, яка забезпечує можливість дітей здобувати якісну освіту, реалізовувати свої права на повноцінний розвиток, удосконалювати власні можливості і потреби, створювати систему безперервного самонавчання, загального обміну інформацією за умови його правильної організації. Тому сьогочас вимагає від учителя неабиякої підготовки, знань, уміння застосовувати передові інформаційно-комунікаційні технології навчання, реалізовувати їх в освітньому процесі. З цією метою педагог, як носій знань, може використовувати у практиці навчання учнів різноманітні сучасні web-ресурси. Це є запорукою успішної організації освітнього процесу, який набув сьогодні нового формату та вимог. А це навчальні (у тому числі практичні, лабораторні), корекційно-розвиткові заняття, вебінари, онлайн-форуми та конференції, самостійна робота, дослідницька, пошукова, проєктна діяльність, навчальні ігри, консультації тощо. І така освітня діяльність вимагає самовдосконалення, реалізації пошуку нових підходів, форм і методів навчання.
Недарма одним із філософів минулого було сказано, що «вчити себе самого – благородна справа, але ще більш благородна – вчити інших…». І це сьогодні - важливо!