Зустріч однодумців – так працює позашкілля!
26 березня в Бершадському Будинку дитячої творчості відбулося засідання творчої групи керівників гуртків на тему "Сучасні та традиційні ідеї Великоднього декору". Віками наші предки прикрашали свої оселі до Пасхи: наводили чистоту, застеляли скрізь вишитими рушниками та килимами, приносили до хати весняні квіти, вербові гілочки, розписували яєчка, готували Великодні смаколики.
У наш час поряд із традиційними засобами декорування все більшої популярності набувають стильні ідеї.
Олена Коновал ознайомила присутніх із історією святкування Великодня, значенням кольорів писанок.
Керівник гуртка Руслана Маніленко розповіла про декорування яєць у техніці папьє-маше та квілінгу, про ідею виготовлення м'яких іграшок у формі великоднього зайця (за європейською традицією). Керівник Наталія Попова презентувала великодній декор у техніці вишивки стрічками, а Людмила Чорна - декорування пайєтками та бісером. Майстер клас із декорування яєць у техніці декупаж провели Раїса Цимбал та Громлюк Наталія.
Звичайно, є ще багато цікавих ідей, які можна запозичити на просторах інтернету, можна купити прикраси і на передсвяткових ярмарках. Але виготовлене власними руками разом із дітьми - найкраще, що наближає відчуття свята тепла і доброти.
Юрій Баранов, директор БДТ
Тренінги Британської ради. Тренінг перший
28 березня 2018 року на базі Бершадської ЗОШ І-ІІІ ст..№1 стартував перший тренінг для 37 учителів іноземної мови району. Проводила тренінг тренер Британської Ради, учитель англійської мови Бершадської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Каритник І.Г. Завданням таких тренінгів є підготовка учителів англійської мови для роботи в умовах Нової української школи. Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів англійської мови, які навчатимуть учнів перших класів у 2018-2019 навчальному році щодо реалізації завдань Державного стандарту початкової освіти відповідно до основних напрямів державної політики у галузі освіти.
Програма тренінгу розроблена Британською Радою в Україні у співпраці з Міністерством освіти і науки України, видавництвом Кембріджського університету та екзаменаційним департаментом Кембриджського університету.
Метою даних тренінгів є сприяння професійному розвитку вчителів через рефлексію власної фахової діяльності, а також шляхом само оцінювання та співпраці з іншими вчителями, подолати усталені стереотипи щодо ролі вчителя у навчально-виховному процесі та сприяти їхньому усвідомленню власної ролі.
Алла Олійник, методист РМК
Юні олімпійці
27 березня 2018 року на базі Бершадської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 було проведено районну олімпіаду з англійської мови серед учнів 4 класу. В олімпіаді взяли участь 29 дітей із 20 закладів загальної середньої освіти.
Також, 27 березня 2018 року на базі Бершадської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 було проведено районну олімпіаду з математики серед учнів 4 класу. В олімпіаді взяли участь 33 учні із 21 закладу загальної середньої освіти.
Пробне ЗНО-2018
Отож, підготовка до ЗНО – 2018 досягла своєї кульмінації. Пробне ЗНО - це як політ на симуляторі: можна спробувати свої сили, протестувати рівень підготовки, відчути хвилювання і налаштувати себе на зовнішнє. Ті, хто зареєструвався на пробне ЗНО, уже здали пробні тести з української мови та літератури 24 березня. У нашому районі працював огдин пункт пробного ЗНО на базі Бершадської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1. Відповідальний за пункт пробного тестування, директор школи Погончик Григорій Олексійович повідомив, що пробне тестування пройшло без порушень, в межах визначених чинним законодавством та прописаними в інструкціях. Із 278 зареєстрованих учасників на пункт з′явилося 270, що становить 97 %. Для проведення тестування було залучено 19 старших інструкторів, 19 інструкторів, відповідальний за пункт тестування, його заступник, 2 лікарі та 2 полісмени. Порушень не було.
Уже 31 березня 2018 року – наступне пробне ЗНО (з англійської мови, біології, географії, іспанської мови, історії України, математики, німецької мови, фізики, французької мови, хімії).
Звертаємо увагу! 31 березня 2018 року учасник зможе пройти пробне ЗНО з одного із запропонованих навчальних предметів.
Для уникнення помилок при проходженні пробного ЗНО нагадуємо вам саму процедуру.
Отже, для того щоб пройти пробне тестування ви маєте зайти на свою персональну сторінку на сайті регіонального центру оцінювання якості освіти та роздрукувати звідти запрошення на пробне ЗНО. У запрошенні буде вказано місце проведення пробного тестування (може бути два різних місця - на кожну дату своє). Бажано поїхати за вказаною адресою заздалегідь. Це дозволить вам уникнути однієї великої проблеми - запізнення на тест через невірний розрахунок часу. Бажано зайти до приміщення, де має проходити тестування і спитати, чи буде воно тут проводитися?
Для проходження пробного тестування вам буде необхідно взяти із собою паспорт (або свідоцтво про народження), запрошення на ЗНО (якщо у вас їх два - не переплутайте) та квитанцію про оплату пробного ЗНО (якщо їх дві, подивіться, щоб номер на квитанції збігався з номером на запрошенні). Обов'язково візьміть кулькову чи гелеву ручку (а краще дві) з чорнилом чорного кольору.
На бланках запрошень у вас може бути написано "прибути до 10.45". Постарайтеся приїхати до десятої години тридцяти хвилин. Тоді у вас буде час спокійно пройти до пункту тестування. Приїхавши до пункту тестування - пошукайте перед входом "Алфавітний список учасників пробного тестування", який має вивісити черговий на пункті. Якщо він є (за правилами має бути) - знайдіть себе у списку і подивіться номер аудиторії, в якій ви будете здавати пробне тестування.
При вході до пункту тестування черговий перевірить у вас документи, а також запитає, чи знаєте ви номер своєї аудиторії. Біля аудиторії має знаходитись список учасників пробного тестування з номером місця. Всі столи в аудиторіях мають бути пронумеровані.
Вимкніть мобільний телефон, дістаньте все, що вам необхідно, все інше (куртку, сумку) кладете на спеціальний стіл (звичайно біля входу в аудиторію).
Об 11.00 інструктор у вашій аудиторії зачитає ваші права і обов'язки, і абітурієнт під номером 3 (або наступний за ним, якщо третього немає) розписується в протоколі про непошкодженість пакета з тестовими завданнями. Після цього вам роздадуть бланки відповідей (один або два (А або А і Б, в залежності від тесту).
Після закінчення тесту вам скажуть, що результати ви підрахуєте самостійно і нададуть для цього інформаційний листок "Як визначаються результати ЗНО з предмету".
Вам так само мають дати "ключі" до бланка А та, якщо у вас є, - до бланка Б. Тестові зошити ви також забираєте з собою. За "ключі" та інформаційний листок ви маєте розписатися в протоколі.
Якщо ви запізнилися, або приїхали без всіх необхідних документів і вас не допустили до пробного тестування, то після закінчення тесту ви маєте право протягом трьох днів забрати у відповідального співробітника пункту тестування свої матеріали (тестовий зошит, бланки відповідей, "ключ" до відповідей і пам'ятку).
Хай вам щастить! Удачі!!!
Оксана Когут, провідний спеціаліст відділу
Впроваджуємо інновації в управлінську діяльність
Процес реорганізації всієї системи освіти, що ведеться на протязі багатьох років, ставить високі вимоги до організації дошкільного виховання і навчання, інтенсифікує пошуки нових, більш ефективних психолого-педагогічних підходів до цього процесу.
Одним із шляхів підвищення ефективності управління дошкільною освітньою установою є впровадження в практику інновацій в усі сфери життя дошкільних навчальних закладів.
Успіх інноваційної діяльності залежить від багатьох факторів, найважливіший з яких – якість управління інноваціями, розуміння їх як сукупності характеристик управління. Саме так можна задовольнити запити та потреби суспільства і забезпечити функціонування та розвиток сучасних закладів освіти, для дітей дошкільного віку, зокрема.
23 березня 2018 року на базі ДНЗ №3 «Малятко» м.Бершадь відбувся семінар-практикум завідувачів дошкільних навчальних закладів району. Темою для обговорення було визначено «Удосконалення навчального процесу та впровадження інноваційних форм роботи для всебічного розвитку дошкільника у поєднанні з педагогічною спадщиною В.О. Сухомлинського».
У рамках семінару розглядалися питання щодо вимог у системі освіти, яка потребує нових підходів з погляду методики навчання і виховання.
Завідувач ДНЗ №3«Малятко» Корнелюк Л.О. поділилася досвідом з питання системи роботи з розвитку інноваційного потенціалу педагогів ДНЗ. Вихователі - методисти Чорна Г.О. та Степаненко Н.А. провели майстер-клас із учасниками семінару по організації квест-гри.
Присутні дізналися, які інноваційні форми роботи використовуються в дошкільному закладі, зокрема для організації спортивно-оздоровчої роботи (проведення ранкової гімнастики) та на заняттях. Яскраві враження та нові ідеї отримали на заняттях «Музейна педагогіка» (старша група «Зіронька», вихователь Брик Н.І.), «Весняні клопоти» (інтелектуальна карта, старша група «Червона Шапочка» вихователь Осадчук І.І.), «Верба – вербиченька» (народознавство, середня група «Барвінок», вихователь Шевчук О.І.), «Скриня казок» (фартушковий театр, ІІ молодша група, вихователь Крук Л.В.), «Сорока – Білобока» (сенсорний розвиток, І молодша група, вихователь Янішевська Л.Д.).
Присутніх зацікавив і захопив практичний показ інтерактивного мюзиклу за мотивами казок В.Сухомлинського « Мамине серце».
Учасники семінару активно спілкувалися і обговорювали тему, а також взяли до уваги рекомендації щодо поліпшення роботи у дошкільних навчальних закладах. методист РМК Свистун Н.Є. підвела підсумки семінару, подякувала за змістовну роботу та проведені заходи.
Лариса Корнелюк, завідувач ДНЗ №3«Малятко» м.Бершадь
Семінар заступників з виховної роботи. Патріоти Тернівської школи
23 березня 2018 року на базі Тернівської ЗОШ І-ІІІступенів відбувся семінар заступників директорів з виховної роботи. Темою семінару було питання військово-патріотичного виховання учнів засобами позакласної роботи. В семінарі взяли участь 30 заступників з виховної роботи. Учні школи презентували школу, заступник директора виховної роботи Чапалда І.Б.- презентувала виховну роботу школи. Учасники семінару мали можливість відвідати блок виховнихзаходів: урок мужностів 4 класі «Любов до Вітчизни на крилах синів піднімає», який провела вчитель початкових класів Круглєй О.В.;спортивно-оздоровче свято з учнями 5-8класів на тему «Нумо,козачата» провів вчитель фізичного виховання КомайгородськийО.В.; урок памяті з учнями 9-11 класів на тему «Не погасити памяті вогонь» провела вчитель історії Пугач Л.Л. Заступник директора вховної роботи Чапалда І.Б. спільно з педагогом-організатором Маур І.Д. та педагогічними працівниками провела загальношкільний захід «Небайдужі серця», на який були запрошені учасники АТО. По звершенн заходу кожному з учасників семінару діти подарували голуб миру, а учасникам АТО- символічні брожки. За круглим столом всі учасники семінару провели аналіз виховних заходів, звернули увагу на позитивні сторони та надали певні рекомендації. Спеціаліст відділу освіти, фізичної культури та спорту Загарій Л.Г. надала присутнім рекомендації щодо проведення у квітні місяці гри «Сокіл» («Джура»), методист РМК В.В. Куцак зверула увагу на терміни подачі інформації зі шкіл. По завершенню семінару усі щиро подякували адміністрації школи, педагогічним працівникам, учням школи за проведений семінар.