Реалізація наступності в навчально-виховному процесі

       Чергове засідання постійно діючого семінару заступників  директорів  з навчально-виховної роботи загальноосвітніх шкіл району на тему: «Забезпечення наступності між дошкільною освітою, початковою, базовою   та  повною загальною середньою освітою » відбулося 21 лютого  на базі  Тернівської  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів..
       Проблема, винесена на обговорення учасників семінару, є досить актуальною. Адже, характерною ознакою сучасних змін у системі української освіти є її реформування на засадах неперервності. Основними напрямами цього процесу є реалізація його в контексті особистісно- орієнтованої освітньої парадигми, спрямованість на виконання державних освітніх стандартів і забезпечення наступності між  усіма ланками освіти.
       Наступність у навчанні  – це актуальна проблема переходу особистості на якісно новий  ступінь розвитку завдяки створенню комфортних умов для розкриття її потенціалу під час  переходу з одного типу організації освітнього процесу в інший. Принцип наступності в навчанні означає погодженість і взаємозв’язок усіх ступенів   навчально-виховного процесу: дошкільної  й початкової шкільної освіти, початкового і середнього, середнього і старшого ступенів загальноосвітньої школи. 


       Учасники семінару відвідали та проаналізували відкриті уроки, які підготували та провели вчителі школи:Сікорська Т.М., Чапалда І.Б., Шевченко О.М., Романенко В.В., Пугач Л.Л., Гончарук Н.П., Дячок Г.М., Комайгородський О.В.    
   У виконанні учнів  початкової  школи та за участю  дошкільнят відбулося театралізоване свято «Проходьте, завжди відкрито !»        
       В ході семінару своїми  міркуваннями  щодо  реалізації наступності  у  навчально-виховному  процесі  поділились заступники директорів  з навчально-виховної роботи:  Якушенко Л.С.(Бершадська ЗОШ І-ІІІст.№3),  Чабан С.О. (Джулинська ЗОШ І-ІІІст.), Скалецька О.С.( Флоринська ЗОШ І-ІІІст.)   Ними  проаналізовано аспекти переходу до навчання дітей з шестирічного віку, умови забезпечення наступності між дошкільною,початковою та середньою ланками загальної освіти,  висвітлення єдиної лінії загального розвитку дитини на етапах дошкільної, початкової  та середньої шкільної ланки. Особливу увагу присутніх звернуто на запровадженні ділового співробітництва між педагогами дошкільних закладів і вчителями початкових класів з питань здійснення наступності, забезпечення єдиної лінії психічного розвитку дитини-дошкільника і молодшого школяра, творчої співдружності педагогів і батьків учнів початкових класів.
        Свої  думки  з приводу проблеми, винесеної на обговорення семінару   висловили  також Зозуля Л.В.,  вихователь дошкільного закладу «Чебурашка» та Гулевата С.В., класний керівник учнів 5-го класу. В роботі  семінару   взяла   участь  та виступила  головний спеціаліст відділу освіти  райдержадміністрації   Руденко Р..В.
 
Філімонова А.Г., завідуюча РМК


26.02.2014 | Aдмін

Вернутись назад