Навчаючи - вчимося!

"Технології ніколи не замінять вчителя.

 Але вчитель,  який ефективно застосовує

 технології для розвитку своїх учнів,

 замінить того, хто ними не володіє".

Шеріл Нуссбаум-Біч    

Так, дійсно, будь які зміни треба починати з себе, зі своїх уроків. А для цього існує багато  різних форм його проведення. Одна з них. Це гра – квест.  

10 жовтня 2017 року в Бершадській ЗОШ І – ІІІ ступенів №2 в рамках «Року математики»  було проведено засідання Школи молодого  вчителя математики  на тему: «Методично-математична вишиванка». 

Метою засідання Школи молодого вчителя було опрацювання основних ознак інтерактивних технологій, розвиток професійної компетентності молодих вчителів математики, формування та стимулювання потреби в безперервній освіті та самоосвіті. 

Щоб допомогти молодим спеціалістам та малодосвідченим вчителям зорієнтуватися в основних питаннях підготовки та проведенні сучасних уроків М.Г.Титарчук, вчитель вищої категорії, вчитель-методист Бершадської  ЗОШ І –ІІІ ступенів №2 ,  провела майстер-клас «Самоаналіз уроку». 

В ході даного заходу вчителі взяли участь в одній із  інтерактивних форм роботи, що дало змогу створити інформаційний простір, де кожен педагог міг самостійно набувати знання і навички, що сприяло підвищенню його фахової майстерності - методичний квест, який проводила Кушнір Л.С., керівник районного методичного об'єднання вчителів математики.

Чому вирішили обрати форму квесту для проведення  засідання школи молодого вчителя?  Щоб кожен зрозумів, що це можливо в рамках одного кабінету і в рамках одного уроку.

 За мету поставили: продемонструвати цікаву форму роботи з учнями, ознайомити педагогічних працівників з дидактичними можливостями гри, сприяти розвитку професійних якостей педагогів.

Яку можливість дає така форма роботи, як квест?

 Проведення квестів дає можливість розвивати творчу особистість як учня, так і педагога, дає можливість отримати нові знання, позмагатись з друзями, отримати подарунок.

Квест надає отримання внутрішньої та зовнішньої мотивації і спонукає до участі в ньому, а добре поставлені творчі завдання дозволяють створювати освітній контент, який можна використовувати на уроках.

Логічним завершенням роботи засідання стало проведення практичного тренінгу «Математика – це не так знання, як уміння».   Під час якого педагоги розробляли та презентували застосування практичних завдань на уроках математики.

 

                    Аделаїда Філімонова, завідуюча районним методичним кабінетом

 



Продовження тексту новини



12.10.2017 | Aдмін

Вернутись назад