Навчаючи - вчимося!
"Технології ніколи не замінять вчителя.
Але вчитель, який ефективно застосовує
технології для розвитку своїх учнів,
замінить того, хто ними не володіє".
Шеріл Нуссбаум-Біч
Так, дійсно, будь які зміни треба починати з себе, зі своїх уроків. А для цього існує багато різних форм його проведення. Одна з них. Це гра – квест.
10 жовтня 2017 року в Бершадській ЗОШ І – ІІІ ступенів №2 в рамках «Року математики» було проведено засідання Школи молодого вчителя математики на тему: «Методично-математична вишиванка».
Метою засідання Школи молодого вчителя було опрацювання основних ознак інтерактивних технологій, розвиток професійної компетентності молодих вчителів математики, формування та стимулювання потреби в безперервній освіті та самоосвіті.
Щоб допомогти молодим спеціалістам та малодосвідченим вчителям зорієнтуватися в основних питаннях підготовки та проведенні сучасних уроків М.Г.Титарчук, вчитель вищої категорії, вчитель-методист Бершадської ЗОШ І –ІІІ ступенів №2 , провела майстер-клас «Самоаналіз уроку».
В ході даного заходу вчителі взяли участь в одній із інтерактивних форм роботи, що дало змогу створити інформаційний простір, де кожен педагог міг самостійно набувати знання і навички, що сприяло підвищенню його фахової майстерності - методичний квест, який проводила Кушнір Л.С., керівник районного методичного об'єднання вчителів математики.
Чому вирішили обрати форму квесту для проведення засідання школи молодого вчителя? Щоб кожен зрозумів, що це можливо в рамках одного кабінету і в рамках одного уроку.
За мету поставили: продемонструвати цікаву форму роботи з учнями, ознайомити педагогічних працівників з дидактичними можливостями гри, сприяти розвитку професійних якостей педагогів.
Яку можливість дає така форма роботи, як квест?
Проведення квестів дає можливість розвивати творчу особистість як учня, так і педагога, дає можливість отримати нові знання, позмагатись з друзями, отримати подарунок.
Квест надає отримання внутрішньої та зовнішньої мотивації і спонукає до участі в ньому, а добре поставлені творчі завдання дозволяють створювати освітній контент, який можна використовувати на уроках.
Логічним завершенням роботи засідання стало проведення практичного тренінгу «Математика – це не так знання, як уміння». Під час якого педагоги розробляли та презентували застосування практичних завдань на уроках математики.
Аделаїда Філімонова, завідуюча районним методичним кабінетом
Продовження тексту новини
12.10.2017 | Aдмін