Організація самостійної діяльності, практичних умінь та навичок учнів на уроках біології. Ставківська школа.

Під такою назвою 7 лютого пройшов практичний семінар учителів біології на базі Ставківської ЗОШ І-ІІ ступенів. Традиційно захід розпочався з «візитівки» та екскурсії по школі. Педагоги познайомилися з виставкою місцевого фотоаматора Василя Пастуха, закоханого в природу рідного краю. Учителі біології відвідали 2 різнопланові уроки, які провела Диренко Тетяна Олександрівна. На занятті у 6 класі з теми «Насінина, її будова та значення» були використані проблемно-пошуковий, когнітивний, візуальний та інтерактиві методи навчання. Важливе значення для засвоєння знань учнями відіграв  дослідницький практикум.  Урок сподобався дітям та мав схвальні відгуки колег.

Урок біології у 9 класі на тему« Постембріональний розвиток людини» вирізнявся збільшенням самостійної діяльності учнів, адже діти готували міні-проекти щодо різних вікових періодів розвитку людини. Урок був насичений цікавими експрес-методами перевірки знань учнів – це термінологічна дуель, біологічна абетка, вправа «Відгадай…».  Та головною метою такого заняття було формування потреби здорового способу життя підлітків, поняття  відповідального батьківства та відношення до життя як до найбільшої цінності.

Учителі початкових класів разом з своїми вихованцями підготували екологічну казку «Збережемо первоцвіти», яка  стала ніби предвісником  весни. 

На завершення семінару  педагоги проаналізували уроки  біології; колегіально вирішили поширити досвід Диренко Т.О. серед учителів району. Також було підведено  підсумки Міжнародного природничого конкурсу  «Колосок-осінній 2016».

 Ірина Романчук, методист РМК



Продовження тексту новини



10.02.2017 | Aдмін

Вернутись назад