Психологічний підхід до інклюзивної освіти

      30.04.2015 року в рамках "Тижня інклюзивної освіти", районною психолого-медико-педагогічною консультацією (ПМПК) на базі районного методичного кабінету проведено семінар для працівників психологічної служби на тему: "Сучасні психологічні підходи до ефективної реалізації інклюзивної освіти".
      У ході семінару практичні психологи та соціальні педагоги шкіл району ознайомились з пріоритетними формами роботи районної ПМПК щодо розвитку  інклюзивної освіти та станом впровадження інклюзивного навчання в ЗНЗ району. 
      Поділились практичним досвідом щодо ролі працівників психологічної служби як членів мультидисциплінарної команди при складанні  індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання практичний психолог - Геш О.В. та соціальний педагог Баланівської ЗОШ І-ІІІ ст. - Черепанова І.Б. Це питання активно обговорювалося учасниками семінару, адже з лютого 2015 р. саме у Баланівській ЗОШ І-ІІІ ст. почав функціонувати третій в районі інклюзивний клас.  
 


     Актуальним та змістовним був виступ консультанта ПМПК, практичного психолога Бершадської ЗОШ І-ІІІ ст.  №3 Маршалковської Л.А. на тему: "Психологічний супровід педагогів щодо запровадження інклюзивного підходу в освіті". 
    Працівники психологічної служби приймали активну участь в обговоренні проблем інклюзивної освіти та підвищенні ефективності психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. 

Росолик О.С. – завідувач районної ПМПК
 


05.05.2015 | Aдмін

Вернутись назад