Психологічний підхід до інклюзивної освіти
30.04.2015 року в рамках "Тижня інклюзивної освіти", районною психолого-медико-педагогічною консультацією (ПМПК) на базі районного методичного кабінету проведено семінар для працівників психологічної служби на тему: "Сучасні психологічні підходи до ефективної реалізації інклюзивної освіти".
У ході семінару практичні психологи та соціальні педагоги шкіл району ознайомились з пріоритетними формами роботи районної ПМПК щодо розвитку інклюзивної освіти та станом впровадження інклюзивного навчання в ЗНЗ району.
Поділились практичним досвідом щодо ролі працівників психологічної служби як членів мультидисциплінарної команди при складанні індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання практичний психолог - Геш О.В. та соціальний педагог Баланівської ЗОШ І-ІІІ ст. - Черепанова І.Б. Це питання активно обговорювалося учасниками семінару, адже з лютого 2015 р. саме у Баланівській ЗОШ І-ІІІ ст. почав функціонувати третій в районі інклюзивний клас.
Актуальним та змістовним був виступ консультанта ПМПК, практичного психолога Бершадської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 Маршалковської Л.А. на тему: "Психологічний супровід педагогів щодо запровадження інклюзивного підходу в освіті".
Працівники психологічної служби приймали активну участь в обговоренні проблем інклюзивної освіти та підвищенні ефективності психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.
Росолик О.С. – завідувач районної ПМПК
05.05.2015 | Aдмін