Формування ключових компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури

    12 грудня 2019 року на базі Війтівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбувся районний семінар-практикум учителів зарубіжної літератури з теми «Формування ключових компетентностей учнів через використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках зарубіжної літератури». Адже сьогодні набуває актуальності проблема створення умов для формування особистості, здатної до самоактуалізації, творчого сприйняття світу та соціально значущої діяльності, спрямованої на розвиток суспільства. Тому застосування принципів і методів сучасного навчання учнів є суттєвим і необхідним. Сьогочас освітній процес має бути спрямований на те, щоб учень набував знання та вміння, котрі стануть йому потрібними в житті. 



     Розпочався семінар презентацією кафедри вчителів зарубіжної літератури, де присутні ознайомилися з основними напрямками діяльності, творчими здобутками педагогів-словесників Війтівської школи.
   У практичній частині семінару важливими були навчальні і виховні елементи сучасних технологій.  Цікаві, змістовні, творчі, нестандартні, сучасні уроки вчителів Війтівської ЗОШ І – ІІІ ступенів Гаджієвої А. О., 
Дмитренко В. Г., Ратушняк С. І. - свідчення тому. Адже це поєднання традиційних і нетрадиційних форм та методів роботи, компетентності, творчості й ініціативи. Педагоги району ознайомилися з творчою лабораторією словесників: проведено уроки зарубіжної літератури в 11-Б класі з теми «Життя Аполлінера та тема вічної пам’яті в поезії «Зарізана голубка й водограй»» (учитель Гаджієва А. О.), у 7-А класі «Редьярд Кіплінг «Балада про Схід і Захід». Протистояння і примирення Сходу і Заходу» (учитель Дмитренко В. Г.) та в 11-А класі «Анна Ахматова. Провідні теми і мотиви ранньої лірики. Поема «Реквієм» як відображення особистої й суспільної трагедії» (вчитель 
Ратушняк С. І.). 
    Відкриті уроки продемонстрували ґрунтовні знання, методичну майстерність словесників, уміння застосовувати сучасні освітні технології, ІКТ, методи і прийоми роботи для формування ключових компетентностей учнів.
Підводячи підсумки семінару-практикуму, учасники відзначили необхідність розвитку ключових компетентностей учнів на уроках словесності. Адже це дає змогу розкрити у школярів вміння логічно й абстрактно мислити, критично висловлювати свої думки, порівнювати, робити висновки, узагальнювати.
    Педагоги обмінялися думками, висловили захоплення від побаченого на уроках, побажали дітям наполегливості в оволодінні знаннями, а вчителям – натхнення, здоров’я  і невичерпної творчої думки.
Олена Деркач, методист РМК


16.12.2019 | Aдмін

Вернутись назад