Оздоровчі технології здоров’язбережувального спрямування

           Одне з головних завдань дошкільного закладу – організація освітнього процесу, за якої не лише зберігатиметься високий рівень розумової працездатності вихованців, а й зміцнюватиметься їхнє здоров’я. Базова програма приділяє особливу увагу впровадженню в освітній процес здоров’язбережувальних технологій, що дають змогу проводити оздоровлення в цікавих різноманітних формах, забезпечують фізичне, емоційне, духовне, інтелектуальне благополуччя малюків. 
          З метою вдосконалення фахової майстерності педагогів, 31 січня у ДНЗ №3 «Малятко» вихователями-методистами Чорною Г.О. та Степаненко Н.А. було організовано семінар –практикум «Оздоровчі технології здоров’язбережувального спрямування». Семінар проведено в нетрадиційній формі – засідання астрономів для пошуку інноваційних технологій у зоряному небі. 


    Під час практичних завдань, презентацій власних посібників та обговорення, педагоги переконалися в ефективності оздоровчих технологій терапевтичного спрямування: кольоротерапії, піскової терапії, ігрової та казкотерапії, сміхотерапії, музичній терапії, валеокорекції, фітотерапії тощо. Терапія означає „лікування”. Але в умовах дитсадка впровадження таких технологій передбачає профілактику різних захворювань, поліпшення психоемоційного стану дошкільнят.
    Семінар пройшов у дружній і позитивній атмосфері та виявився корисним і цікавим для педагогів закладу.
Лариса Корнелюк, завідуюча ДНЗ №3 «Малятко»
 


04.02.2019 | Aдмін

Вернутись назад