Сучасні методи навчання української мови та літератури крізь призму компетентнісного підходу

     21 листопада 2018 року на базі Лісничаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбувся районний семінар-практикум учителів української мови та  літератури з теми «Сучасні методи навчання української мови та літератури крізь призму компетентнісного підходу». Адже саме компетентність — це здатність   формувати у дитини вміння думати, порівнювати, логічно висловлюватися, робити висновки. Сучасний освітній процес має бути спрямований на те, щоб учень набував знання та вміння, котрі стануть йому потрібними в житті. Тому методист районного методичного кабінету Деркач Олена Антонівна  у своєму виступі відзначила, що в сучасних умовах важливо приділяти важливу увагу на уроках словесності розвитку компетентностей як способу оптимізації навчання в умовах сучасної освіти.



     Семінар розпочався проведенням презентації про школу, яку підготували учні-старшокласники. Словесники району змогли ознайомитися із здобутками та досягненнями закладу освіти. 

    І надалі у практичній частині семінару важливими були навчальні і виховні елементи інновацій.  Змістовні нестандартні, сучасні уроки вчителів Чорної Г. І. та Обідник Л. І. - свідчення тому. Адже це поєднання традиційних і нетрадиційних форм та методів роботи, компетентності й ініціативи. Це урок української мови у 9 класі з теми «Складносурядне речення» та урок української літератури у 5 класі з теми «В. Королів-Старий. «Хуха-Моховинка». Добро і зло в казці. Аналіз зовнішності казкових істот. Наскрізний гуманізм казки»
     Відкриті уроки продемонстрували ґрунтовні знання, методичну майстерність словесників, уміння застосовувати сучасні освітні технології, ІКТ, методи і прийоми роботи для формування ключових компетентностей учнів.
Підводячи підсумки семінару-практикуму, учасники відзначили необхідність розвитку ключових компетентностей на уроках. Адже такі методи і прийоми навчання виробляють у школярів уміння приймати спільні рішення, вчать правильно спілкуватися, логічно й абстрактно мислити.
    Педагоги обмінялися думками, висловили враження від побаченого на уроках, побажали дітям наполегливості в оволодінні знаннями, а вчителям – натхнення, здоров’я  і невичерпної творчої думки.
 


26.11.2018 | Aдмін

Вернутись назад