Перший цикл моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи

18.04.2018 року на базі Поташнянської ЗОШ І-ІІ ступенів, на виконання вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.12.2017р. № 903-р «Про затвердження плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти « Нова українська школа», відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 08.02.2018 № 118 «Про проведення першого циклу моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи», було проведено перший цикл моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи у якому взяло участь 11 учнів та учитель Буга В.К. Тестування проведено учнів та анкетування учнів та вчителів, які їх навчають, представниками Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти та КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» .

 Це - перший цикл із запланованих чотирьох – 2018, 2020, 2022 та 2024 років. Мета моніторингового дослідження – оцінити стан сформованості читацької та математичної компетентностей і зафіксувати результати навчальних досягнень випускників початкової школи напередодні впровадження нового стандарту початкової освіти, а також системно відслідковувати в наступних циклах зміни, що відбуватимуться після запровадження нових підходів до навчання, аби оцінити перебіг освітньої реформи і, за потреби, скоригувати її.

Завдання для моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей відповідали  чинним навчальним програмам для початкової школи, а також ураховували ключові новації в змісті загальної середньої освіти, пропоновані Концепцією реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».

Завдання з математики були спрямовані на перевірку знань і вмінь учнів з таких розділів: «Числа і вирази», «Геометричні фігури і геометричні величини», «Вимірювання», «Робота з даними». Кожен учасник моніторингового дослідження виконував завдання в зошиті, який він отримав.

Результати окремих учнів, а також загальні результати закладів освіти, що візьмуть участь у моніторинговому дослідженні, оприлюднено не буде.

Роботу було розпочато з позитивної мотивації учнів шляхом переконання у тому, що саме від їхньої сумлінної, якісної, відповідальної роботи над завданнями тестів та питаннями анкети залежить те, чи наша країна отримає об’єктивну інформацію про нинішній стан початкової освіти й чи зможе на підставі цієї інформації зробити належні висновки про доцільні напрями поліпшення якості цього рівня загальної освіти на майбутнє.

 Моніторингове дослідження дасть можливість визначити рівень сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи, у тому числі й тих, які навчаються в малих закладах загальної середньої освіти.

 

Галина Савчук, методист РМК



Продовження тексту новини



02.05.2018 | Aдмін

Вернутись назад