Інклюзивна освіта в районі

       Розвиток  інклюзивної освіти, її поступове визнання громадськістю призводить до залучення дітей з особливими освітніми потребами до загальноосвітніх навчальних закладів та вимагає від усіх учасників навчально-виховного процесу  суттєвого перегляду традиційних підходів щодо мети, функцій, організації роботи закладу нового типу.
       Реалізація інклюзивної освіти зумовлює необхідність послідовних кроків щодо удосконалення нормативної бази, вирішення концептуальних теоретичних і організаційних питань, підготовки учасників навчально-виховного процесу. З цією метою Бершадською районною психолого-медико-педагогічною консультацією 27 березня 2014 року на базі Флоринської ЗОШ І-ІІІ ст. організовано круглий стіл на тему: «Розвиток інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах Бершадського  району: досвід, проблеми, перспективи», участь у якому взяли  заступники з навчально-виховної роботи, практичні психологи, соціальні педагоги, вчителі індивідуальної та інклюзивної форми навчання, асистенти вчителів, представники районного методкабінету та районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.


         Зі вступним словом до учасників круглого столу звернулася завідуюча РМК Філімонова А.Г., яка ознайомила з планом та завданням засідання.  
       Росолик О.С., завідувач районної ПМПК, розповіла про шляхи забезпечення та надання якісних освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах району, концептуальні засади інклюзивної освіти. Також було окреслено провідні напрямки діяльності районної ПМПК щодо організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах.
      Про підготовку  педагогічних працівників до спілкування та роботи з дітьми з особливими освітніми потребами розповіла методист РМК Романчук І.П.
       Головний спеціаліст РЦСССДМ Янчук А.М., визначила роль їх працівників у створенні передумов для соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в умовах впровадження інклюзивної освіти.
       Заступник директора з НВР Флоринської ЗОШ І-ІІІ ступенів Скалецька О.С., вчитель інклюзивного класу Шляхівської ЗОШ  І-ІІІ ступенів Щербата В.Г., асистенти вчителів Флоринської ЗОШ І-ІІІ ступенів Шевчук І.О., Шляхівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Р.О. Кравець, а також практичні психологи Шляхівської ЗОШ І-ІІІ ст. Л.М. Прокопенко та Флоринської ЗОШ І-ІІІ ст. А.В. Рогова обмінялися досвідом та взяли участь у обговоренні питань щодо інклюзивного навчання. 
        Цікавим для присутніх був перегляд відеоматеріалів про досвід впровадження інклюзивної освіти в пілотних регіонах України. По завершенню заходу всі учасники отримали методичний посібник з рекомендаціями щодо особливостей організації інклюзивного навчання в умовах загальноосвітнього навчального закладу.

Скалецька О.С., заступник директора
 з НВР Флоринської ЗОШ І-ІІІ ст.


02.04.2014 | Aдмін

Вернутись назад