Ключові компетенції - потреби життя. Семінар учителів хімії у Бершадській школі №2

Нещодавно на базі Бершадської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 відбувся семінар учителів хімії з теми «Формування ключових компетентностей на уроках хімії в ході реалізації нового Державного стандарту».

Гостинно зустріла школа гостей,  перед учасниками виступив директор школи Ковальський В.М., розповівши про особливості навчання та виховання у школі з викладанням українською та російською мовами, а учні 3-8 класів під керівництвом заступника з виховної роботи Байдалюк Н.Г. та педагога-організатора Рівної Н.В. продемонстрували цікаву візитку-презентацію школи.

Керівник районного методичного обєднання вчителів хімії Кибалюк Г.Г. ознайомила присутніх з планом проведення семінару та наголосила на необхідності запровадження компетентнісного підходу до навчання. Актуальність даної проблеми визначається змінами, що відбуваються в умовах реформування середньої освіти. Оновлення сучасної системи освіти змінює вимоги до знань, умінь, навичок на компетентністний підхід до навчання як учителя так і учня, головне питання якого « З якою метою навчати і вчитися?». Головною метою компетентнісної освіти є формування ціннісних орієнтацій, життєво необхідних знань. Головне – не засвоєння навчального змісту, а розумові та практичні операції, які повинен виконувати учень. Перед учителем сьогодні ставиться складне завдання: потрібно давати не суму знань, а формувати навички учнів орієнтуватися в сучасному світі, щоб вони могли застосовувати знання на практиці. Саме компетентнісний підхід покликаний подолати розбіжності між освітою і потребою життя.

Під час практичної частини семінару присутні відвідали відкриті уроки хімії  вчителя вищої категорії Почапської С.П. , яка вдало працює над впровадженням ключових компетентностей на уроках хімії.

Цікавим та насиченим різними інноваційними прийомами та вправами був  урок вивчення нового матеріалу із застосуванням здоров’язберігаючих технологій у 8-Б класі з теми: «Хімічні властивості лугів. Заходи безпеки під час роботи з лугами». Особливістю застосуванням методу проектів на уроках хімії виділявся урок систематизації та закріплення знань у 9-Б класі з теми: «Застосування оцтової кислоти».

Хочеться відзначити високу фахову майстерність та професійну компетентність вчителя хімії, високу активність та результативність роботи учнів під час проведених уроків. Під час аналізу та обговорення уроків члени методичного об’єднання висловили вдячність за проведену роботу, захоплення педагогічною майстерністю вчителя, та найбільше була зосереджена увага на застосуванні інноваційних методів навчання, які увійшли в практику роботи Світлани Петрівни. Логічним завершенням блоку уроків стала презентація досвіду роботи вчительки з теми: «Формування здоров’язберігаючих компетентностей на уроках хімії засобами дослідницької та проектної технологій».

Методист відділу освіти Когут О.М. наголосила про важливість правильної презентації досвіду роботи під час атестації педагога та дала настанови вчителям, які атестуються у поточному навчальному році.

На завершення семінару Голова методоб’єднання Кибалюк Г.Г. ознайомила із планом роботи методоб’єднання на  2017-2018 навчальний рік, а також подякувала усім учасникам семінару за активність, а педагогічному колективу Бершадської ЗОШ І – ІІІ ступенів №2 за гостинний прийом.

 Людмила Устяк, вчитель хімії Баланівської ЗОШ І-ІІІ ст.

 



Продовження тексту новини



22.03.2017 | Aдмін

Вернутись назад