Компетентнісний підхід. Формула «нової української школи»

Реформування системи освіти в Україні набуло глобального характеру. І ми є свідками і учасниками: розроблення нових Державних стандартів початкової освіти, оновлення програм за вже розробленими стандартами. Головною темою стала необхідність запровадження компетентністного підходу.

«Основна ідея нової школи полягає в тому, щоб перейти від школи знань до школи компетентностей, які включають знання, уміння та ставлення, засновані на ціннісній платформі. Відповідно до цього, мають бути оновлені державні стандарти, сформовано новий зміст освіти, запроваджені нові методи викладення, а також змінена структура школи», - наголосила Лілія Гріневич.

Нещодавно на базі Війтівської ЗОШ І-ІІІ ступенів на високому навчально-практичному рівні відбувся семінар учителів початкових класів на тему: «Розвиток компетентностей учня школи І ступеня на основі оновлених програм».

У ході роботи семінару вчителі початкових класів району мали змогу побачити уроки своїх колег, де було показано компетентнісний підхід у навчанні молодших школярів, де сучасні навчальні засоби виконували не тільки інформаційну, а й мотиваційну і розвивальну функції.

Учасники семінару мали змогу побачити позакласний виховний захід «Вертайся, рідно мово, у серце народу, у душу Вкраїни…», присвячений Міжнародному дню рідної мови, який із своїми вихованцями показала учитель вищої категорії , старший учитель Кушнір С.В.

В ході обговорення, учителі зробили висновок, що результатом навчання слід вважати не суму завчених знань, умінь і навичок чи оцінки в журналі, результат навчання - це здатність компетентно діяти в інтелектуально – практичних  та різноманітних життєвих ситуаціях.

 

Галина Савчук, методист РМК

 

 



Продовження тексту новини



05.03.2017 | Aдмін

Вернутись назад