Дистанційна освіта: умови, перспективи, стандарти

      Сьогочас в умовах пандемії COVID-19 необхідними стали нові підходи до навчання. Одним із них є дистанційна освіта. 
    У вересні 2020 року набуло чинності Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 08 вересня 2020 року № 1115, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 28 вересня 2020 р. за № 941/35224. 
   Дистанційне навчання, в умовах сьогодення, – це необхідність, яка забезпечує можливість дітей здобувати якісну освіту, реалізовувати свої права на повноцінний розвиток, удосконалювати власні можливості і потреби, створювати систему безперервного самонавчання, загального обміну інформацією за умови його правильної організації. Тому сьогочас вимагає від учителя неабиякої підготовки, знань, уміння застосовувати передові інформаційно-комунікаційні технології навчання, реалізовувати їх в освітньому процесі. З цією метою педагог, як носій знань, може використовувати у практиці навчання учнів різноманітні сучасні web-ресурси. Це є запорукою успішної організації освітнього процесу, який набув сьогодні нового формату та вимог. А це навчальні (у тому числі практичні, лабораторні), корекційно-розвиткові заняття, вебінари, онлайн-форуми та конференції, самостійна робота, дослідницька, пошукова, проєктна діяльність, навчальні ігри, консультації тощо. І така освітня діяльність вимагає самовдосконалення, реалізації пошуку нових підходів, форм і методів навчання.
    Недарма одним із філософів минулого було сказано, що «вчити себе самого – благородна справа, але ще більш благородна – вчити інших…». І це сьогодні - важливо! 


Олена Деркач, консультант КУ «БЦПРПП»



Продовження тексту новини



01.12.2020 | Aдмін

Вернутись назад