Життя школи: організація дистанційного навчання у школах району. Великокиріївська ЗОШ І-ІІІ ступенів

    Карантин… Вся шкільна родина: діти, батьки, учителі, всі  опинилися в полоні  невизначеності.  Як, де, коли? Швидко зрозуміли, що вихід має бути один: правильно організоване дистанційне навчання, рекомендоване листом МОНУ від 11.03.2020 року №1/9 -154. 
    Творча група вчителів чітко сформувала план дій, зокрема провели моніторинг технічного забезпечення  учнів та вчителів , створили алгоритм організації дистанційного навчання, практичне навчання вчителів  щодо  використання інтернет- ресурсів, спланували роботу школи  і надали можливість кожному вчителю-предметнику створити  власну лабораторію в умовах  карантину. 


    Ви запитаєте, чи були ми готові до роботи з дітьми в онлайн- режимі? Так, були, бо цьому передували  практичні заняття  вчителів  клубу « Інтернет- ресурси на користь учителя» під керівництвом учителів інформатики Загорулько Л.Ф. та фізики  Сметани Т.В., де навчилися працювати з додатками Google, отримали ази з використання хмарних технологій,  електронної пошти, створення пазлів , карток  контролю…
    А як же діти? Для них не є проблемою навчатися онлайн дистанційно, навпаки – це нова цікава пригода для дитини! Онлайн – це зручно, цікаво, а для більшості – час для самореалізації та самовдосконалення. Кожен за даний період зрозумів, на що він здатен. Звичайно, є свої труднощі, тоді на допомогу приходять вайбер–консультації вчителів, відеоуроки, відеопрезентаціїі, які рекомендує вчитель. Ті, що не мають інтернет ресурсів, працюють в телефонному режимі з класними керівниками.  На сайті школи подана вся інформація щодо дистанційного навчання, є перші елементи досвіду роботи: проведення відеоуроків у системі Zoom (учитель англійської мови Боцул Д.В.), cтворення карток  для самостійної роботи https://wordwall.net/play/1374/296/355  ( уч. початкових класів Мазурик В.П.), робота в системі «Мій клас» та  «Classtime» (уч. інформатики Загорулько Л.Ф.)
   Щоб зацікавити навчанням, дати можливість реалізувати себе, учитель трудового навчання та інформатики Загорулько Л.Ф. запропонувала учням створювати відеоролики  процесу приготування домашніх страв, а учитель фізкультури Фіщук Д.В. запустила челендж «Сидімо вдома і будьмо здорові».
   У вчителів також гаряча пора: самоосвіта,  онлайн-наради та педради, вайбер- спілкування  та перевірка виконаних учнівських робіт.
   Маємо надію, що дистанційне навчання піде на користь і дітям, і батькам, і учителям.


22.04.2020 | Aдмін

Вернутись назад