Формування креативних компетентностей учнів на уроках української мови та літератури
04 грудня 2019 року на базі Бирлівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів відбувся районний семінар-практикум учителів української мови та літератури з теми «Розвиток здібностей учнів як умова формування їх креативної компетентності».
Сьогочас освітній процес має бути спрямований на те, щоб школярі оволодівали знаннями та вміннями, котрі стануть їм потрібними в житті. Тому сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистостей учня.
У практичній частині семінару важливими були навчальні і виховні елементи сучасних технологій. Учителі району ознайомилися з педагогічною лабораторією словесників Бирлівської ЗОШ І – ІІ ступенів: проведено уроки української літератури у 5 класі з теми: «Галина Малик. Повість-казка «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Морально-етичні проблеми в казці: добро і зло, відповідальність за свої вчинки, вміння долати перешкоди на шляху до мети» (учитель Хмарук Н. О.) та української мови у 9 класі з теми: «Розвиток зв’язного мовлення. Есе» (учитель Тиханкова Н. П.).
Відкриті уроки продемонстрували знання, методику словесників, уміння застосовувати сучасні освітні технології, ІКТ, методи і прийоми роботи для формування ключових компетентностей учнів.
Заняття з психологом (Запорожець Л. П.) «Розвиток креативних здібностей педагога» проведено у нестандартній формі. Це - робота креативних груп. Педагоги району змогли висловити свої думки, виконати цікаві завдання та обмінятися побажаннями.
Підводячи підсумки семінару-практикуму, учасники відзначили необхідність розвитку креативних компетентностей школярів на уроках словесності. Адже сьогодні головне завдання педагога навчити дитину креативно мислити, бути конкурентоспроможною, йти в ногу з часом. І це необхідно, бо в умовах школи компетентностей ХХІ століття формування всебічно розвиненого учня є найважливішим.
Олена Деркач, методист РМК
05.12.2019 | Aдмін