Вивчення мови і літератури у контексті інтеграційних концепцій освіти

    Освіта – це той фундамент, з якого починається майбутнє людства, його рух і процвітання. Недарма відомим педагогом минулого і сьогодення В. О. Сухомлинським було сказано, що «найважливіше завдання школи – виховання здібностей». І ми, педагоги, повинні плекати обдарування, бо це є сьогочас найсуттєвішим. 
    Саме тому традиційно щороку відбуваються серпневі методичні об’єднання вчителів, де розглядаються ключові питання організації нового навчального року. 22 серпня 2019 року на базі Бершадської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 3 відбувся районний науково-методичний семінар вчителів-словесників з теми «Актуальні питання мовно-літературних предметів у 2019-2020 навчальному році в контексті інтеграційних концепцій освіти». На заході детально розглянуто методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури, зарубіжної літератури, визначено головні цілі і завдання на навчальний рік. Також підведено підсумки роботи методичного об’єднання філологів за минулий рік, здійснено детальний аналіз результатів ЗНО-2019 та розглянуто основні зміни у новій редакції українського правопису.


    Кажуть, що література – це річка з багатьма притоками, в яку вливається багатство розуму письменника і виваженість читача. Саме тому література рідного краю є частинкою великої ріки мудрості, любові, добра, наймення якій - Література. Бібліотекар Бершадської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2 
    Усата Ю. М. повела в світ краси творів «серединського Сковороди», людини непересічного таланту В. М. Думанського, висвітлила основні віхи літературної спадщини мислителя.
На засіданні звучало і поетичне слово. Учень Бершадської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 1 Роговий Євген продемонстрував талант декламаторського мистецтва – з його уст звучала поезія про вчителя, яку написала випускниця цієї школи Бараболя Анастасія.
     Інновації в освіті – це сходинка до плекання обдарованості. Тому на семінарі педагоги району ділилися своїми знахідками, новими ідеями під рубрикою «Я це роблю так…». Лазарева С. І., вчитель української мови та літератури Маньківської ЗОШ І – ІІ ступенів, висвітлила питання розвитку критичного мислення на уроках мови і літератури. Корнелюк І. В., вчитель Баланівської ЗОШ І – ІІІ ступенів, зупинилася на основних сучасних методах і прийомах навчання філології. Поділилася досвідом художнього аналізу літературного твору вчитель зарубіжної літератури Бершадської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 3 Попук В. М. Вишинська О. П., вчитель зарубіжної літератури Бершадської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 1,  розповіла про методичні родзинки уроку зарубіжної літератури.
     Освітній процес – це нестримний потік ідей, знахідок, інновацій. І саме вчителю їх утілювати в життя, вносити корективи, вдосконалювати, урізноманітнювати, плекаючи майбутнє покоління людей мислячих, знаючих, творчих. Бо це основне у професії педагога.
Олена Деркач, методист РМК


23.08.2019 | Aдмін

Вернутись назад