Педагогіка партнерства на уроках української мови та літератури

У практичній частині семінару важливими були навчальні і виховні елементи сучасних освітніх технологій. Цікаві, змістовні, творчі, нестандартні, сучасні уроки вчителя Великокиріївської ЗОШ І – ІІІ ступенів Ткачук Г. І. - свідчення тому. Адже це поєднання традиційних і нетрадиційних форм та методів роботи, компетентності, творчості й ініціативи. Педагоги району ознайомилися з творчою лабораторією словесника: проведено уроки української мови та літератури у 9 класі з тем «Розвиток зв'язного мовлення. Один день в Інтершколі. Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами» та «Т.Г.Шевченко. Поема «Сон» і тогочасна суспільно-політична дійсність».

Відкриті уроки продемонстрували ґрунтовні знання,
методичнумайстерність словесників, уміння застосовувати сучасні освітні технології, ІКТ, методи і прийоми роботи для формування ключових компетентностей учнів.
.jpg)
Підводячи підсумки семінару-практикуму, учасники відзначили необхідність розвитку самовдосконалення та саморозвитку учнів через педагогіку партнерства на уроках словесності. Адже це дає змогу розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості на основі партнерства між учителем та учнем, .
Педагоги обмінялися думками, висловили захоплення від побаченого на уроках, побажали дітям наполегливості в оволодінні знаннями, а вчителям – натхнення, здоров’я і невичерпної творчої думки.
О. Деркач, методист РМК
25.02.2019 | Aдмін