Педагогіка партнерства на уроках української мови та літератури

        21 лютого 2019 року на базі Великокиріївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбувся районний семінар-практикум учителів української мови та літератури з теми «Формування навичок самореалізації та самовдосконалення на уроках української мови та літератури через педагогіку партнерства». Адже саме педагогіка партнерства – етична складова та основа формування інноваційного простору Нової української школи. Сучасний освітній процес має бути спрямований на те, щоб учень оволодівав знаннями та вміннями, котрі сформують його як особистість. Адже сьогочас важливо приділяти основну увагу методам і прийомам виховання і навчання на засадах гуманізму та творчого підходу до розвитку особистості на уроках словесності. 
          У практичній частині семінару важливими були навчальні і виховні елементи сучасних освітніх технологій.  Цікаві, змістовні, творчі, нестандартні, сучасні уроки вчителя Великокиріївської ЗОШ І – ІІІ ступенів Ткачук Г. І. - свідчення тому. Адже це поєднання традиційних і нетрадиційних форм та методів роботи, компетентності, творчості й ініціативи. Педагоги району ознайомилися з творчою лабораторією словесника: проведено уроки української мови та літератури у 9 класі з тем «Розвиток зв'язного мовлення. Один день в Інтершколі. Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами» та «Т.Г.Шевченко. Поема «Сон» і тогочасна суспільно-політична дійсність». 


     Урок української літератури з теми «Зірка Мензатюк. «Таємниця козацької шаблі» у 5 класі, який провела вчитель Козір М. М., відзначався нестандартним підходом, вдалим використанням сучасних методів і прийомів навчання, поєднанням творчості й педагогічного такту вчителя та активністю учнів. Урок відбувся у формі мандрівки історичними місцями України, де діти змогли ознайомитися з пам´ятками історії нашої держави, мали можливість висловити свої враження від побаченого та співставити зі змістом повісті. На уроці панувала атмосфера доброзичливості, ґрунтовної співпраці, взаємоповаги.
     Відкриті уроки продемонстрували ґрунтовні знання, методичнумайстерність словесників, уміння застосовувати сучасні освітні технології, ІКТ, методи і прийоми роботи для формування ключових компетентностей учнів.
      Підводячи підсумки семінару-практикуму, учасники відзначили необхідність розвитку самовдосконалення та саморозвитку учнів через педагогіку партнерства на уроках словесності. Адже це дає змогу розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості на основі партнерства між учителем та учнем, .
     Педагоги обмінялися думками, висловили захоплення від побаченого на уроках, побажали дітям наполегливості в оволодінні знаннями, а вчителям – натхнення, здоров’я  і невичерпної творчої думки.

О. Деркач, методист РМК


25.02.2019 | Aдмін

Вернутись назад